Friday, October 14, 2005

邀功

二、三年前左右開始在中文大学図書館不断得閑就Suggest好o野要Library買
例如動画漫画相関的資料等
原来好多東西到左,筆者一直忙忙忙,無時間Check
(図書館又不会通知番我、Ai。感謝証明書不用、最低也要話我知Ba)
好死不死GTO君来個開心大発見(笑)
Aiaiai大捜査線未看;一直留意的「漫画夜話」未看。
其實筆者予定更多宝蔵、有心人慢慢找好了(茶)

本来小事情一件
為防止起見、声明UC Lib的好多好o野係我訂的(笑)

1 comment:

Anonymous said...

我以前都試過好幾次recommend書俾library, 通常都是一些又貴又想睇又驚自己買左會覺得唔抵既書(笑).

最成功既一次係, lib買左一套共7本, 價值成千蚊既德國某攝影大師既collection返黎. 不過我自己係lib睇完就算, 之後借都無借過, 依家諗返都覺自己....(汗)