Friday, October 21, 2005

Cake美食

上星期六主席某「港日国際化交流」的東東(不要問我是What)
下午無事可作、與一衆日研主修的交流同学及老師到池袋。

途中與学生談談電車男、與老師談談研究各種東西等、
最有趣当然是観察香港人如何在東京地下鉄中迷失(おい)
由於在会場拿太多無料飲品(10本)、宮内庁御用「軽食」弁当(2個)
拿得辛苦(香港政府救援物質)。

為免香港読者看了那所謂「軽食弁当」如何豪華(渋谷懐石料理青山
知道香港政府如何浪費納税人金銭、民怨載道、
又加上我又食左三個、無図!
(内容:豪華カツ等三文治、新鮮水果、牛肉旬巻、三色玉子巻、サラダ二種、唐揚、牛肉片御用赤/紫色帯打包☆超和風、)
在場日本友人估価値約1000~1500円上下


之後與大家到池袋一間CakeShop食餅。 自己研究、不説明・・・



左図

筆者点的「Milk Tea Cake ミルクティーケーキ」

特長是非常奶茶味(笑)、
餅上的茶色範囲是茶味;白色範囲是奶味(逃)
黒色是朱古力味
加上銀色的糖糖、餅底

好好食呀
(♪ 味王研究会会歌 ♪)

右図: 某中大老師点的紅茶+ 雑果餅






2 comments:

Anonymous said...

Oishi~~~ such a enjoyable day ^_^

Anonymous said...

下午茶果然..有令人幸福既魔法..
終於上到綱緣來壞network卡(onboard)..最近狂dl日劇動畫.地欲少女toheard2灼眼等.唔怪得你話對住過節目表簡直冇乜可能睇晒(笑)醒起你提過既東軍vs西軍(簡直係惡搞)既節目.帳油拉面vs鹽味拉面.佐蕂江梨子做加賓.就醒起周星馳係食神入面講過料理唔係數學題1+1不一定等餘2..把所有最強既材料放下去唔一定好食..果個節目係咁幫d材料賣廣告.詸之聲(收左唔少錢??)最後問d主持占好食.就只話好食而已擺明冇料到(上電視攞左知明度後出書搵$?)對有得食既觀眾就冇乜理佢地反應.主要都係睇冇得食既人果d表情啫(笑).節目話係新橋有間最強既豬扒蛋飯令我諗起味吉揚一係日之出食堂既豬扒飯...食過未??係我係你就不停食~食~食~~~~~